Opisz swój dzień po angielsku w czasie przeszłym

Wypracowanie jest na poziomie gimnazjum, może być pomocne jako podsumowanie tematu o czasie przeszłym Perfekt.. Zdania twierdząceDodaj nowy 1.. To pytanie ma już najlepszą odpowiedź, jeśli znasz lepszą możesz ją dodaćPrzykład opisu dnia po angielsku z tłumaczeniem Opis dnia po angielsku - wzór.. Dann bin ich in die Schule gegangen.W szkole mam dużo znajomych i wydaje mi się, że jestem dość otwartą i lubianą osobą.. Przykład opisu ostatnich wakacji po niemiecku.. Hotel był duży i piękny.. potem staram się szybko posprzątać mieszkanie,odkurzam,wycieram meble, zmywam naczynia.. w e-mailu zaprezentuj się, opisz typowy dzień dla ciebie, napisz co lubisz robić w weekendy 2016-10-02 18:08:03; Opisz swój typowy dzień!. Co robiłeś?. oglądam ulubione seriale .napisz e-mail po angielsku do nowego kolegi John'a (50-100) słów.. Czasem gram w gry planszowe i komputerowe.. Poszlam do pracy na godzine 8 i pracowalam do 15 po pracy wrocilam do domu zjadlam obiad i poszlam na spacer z psem wrocilam o godzinie 17 i ogladalam tv.W tym wpisie znajdziecie także trzy przykładowe opisy dnia po angielsku.. przygotowuję śniadanie rodzinie.. Codziennie wstaję o6rano.. zadanie dodane 7 września 2011 w Język angielski przez użytkownika niezalogowany [Szkoła podstawowa .. Mój dzień .. Nie ma tu żadnej logiki, trzeba je po prostu wykuć na pamięć (np. have zamienia się w had).Przydatność 80% Opisz swój jeden dzień po niemiecku i w czasie przeszłym (Perfekt) -tłumaczenie i słownictwo..

Opisz swoj wczorajszy dzien po angielsku w czasie przeszlym.

W końcu to dzień kobiet lecz u mnie już dawno zapowiedzieli się akurat na tą sobotę gości, wujkowie cioci oraz rodzice.Opisz swój dzień w czasie przeszłym Perfekt po niemiecku?. 8 marca sobota godzina 7.00 pobudka czas zacząć sprzątać i szykować się na przybycie gości .. Około 21 biorę prysznic, ubieram pidżamę i idę spać.. Jeśli chcesz opanować angielski od podstaw warto uczyć się gotowych fraz np. read books.Czas Past Simple jest czasem przeszłym dokonanym.. Dominika Grabowska 11 lipca, 2013 język angielski No Comments.. Potem jem śniadanie.. Więcej informacji o wymienionych niżej czasach uzyskacie klikając w odnośniki znajdujące się w nazwie każdego z nich.. To nic trudnego!. Teraz, nie będziesz już mieć problemu z napisaniem opowiadania o wakacjach w języku angielskim.Zobacz 3 odpowiedzi na zadanie: Opisz swoje wakacje (po angielsku) w czasie Past Simple.. W szkole dużo się uczyłam, liczyłam, prace ręczne, śpiewałam, ćwiczyłam, pisałam.. gdy jest zimno oglądamy telewizję.. Każdego dnia było bardzo słonecznie i gorąco, w związku z czym mogliśmy pływać w morzu i leżeć na plaży..

Napisz 10 zdań o wakacjach w czasie przeszłym.

Zwroty i słownictwo pomocne w opisie swojego dnia:Naprawdę nie warto przepisywać tego „na żywca", lepiej pomyśleć chwilę i napisać coś swojego.. Dann bin ich in die Schule gegangen.Zadanie: opisz 10 dni po 5 zdań po angielsku w czasie przeszłym swoje wakacje w formie 1 dzień 5 zdań pilne na jutroDescribe your weekend - Opisz swój weekend - angielski.. My school day starts at 8 a.m.W powyższym tekście (opis dnia po angielsku) zastosowaliśmy czas teraźniejszy prosty Present Simple, który stosujemy gdy mowa o czynnościach rutynowych, powtarzających się.Pełne wyjaśnienie, przykłady oraz darmowe testy online znajdziesz w tym miejscu.. O 20:00 jem kolację i idę z psem na spacer.. 6,953 wizyt.. Na wstępie chcemy zaprosić Was do działu GRAMATYKA, gdzie każdy czas i jego użycie jest dokładnie opisane.. O 7.40 wychodzę do szkoły.. Czasami wstawaliśmy wcześnie i szliśmy na wycieczki.Opis czasu Czas Past Simple opisuje przeszłe zdarzenia dokonane i nie ma związku z chwilą obecną.. potem wspólnie przygotowujemy kolację.. następnie szykuję obiad.po obiedzie gdy jest ładna pogoda idę razem z rodziną na spacer.. W domu odpoczywałam.. Wczoraj wstalam o godzinie szostej.. Minimum 15 zdań .Proszeę też wersje polską.Mam na imię Ania ( tu podasz swoje imię) i mam 12 lat ( wiek też podasz swój).. Pomóżcie!. Zjadłam obiad..

Opisz swój dzień w czasie przeszłym złożonym.

Były tam 2 baseny, duży ogród, siłownia i restauracja.. Wejdź i dodaj zadane wypracowanie, projekt, prezentację.. Używamy przy tym konkretnych określeń czasu, np. wczoraj, dwa dni temu, trzy tygodnie temu, itp.Opis wakacji po angielsku: wstęp.. W wolnym czasie czytam książki, szczególnie fantastykę.. Opis dnia po angielsku: przysłówki częstotliwości Aby mówić o czynnościach, które wykonujemy codziennie, co drugi dzień bądź tylko co jakiś czas przydadzą nam się przysłówki częstotliwości (frequency adverbs) .Obiad mam o 15:15.. Wówczas czytam książki, oglądam TV, gram na komputerze albo idę na długi spacer.. Gdzie byłeś?. Jeżeli to się nie uda, chciałbym zostać nauczycielem WF-u.Opis wakacji po niemiecku - wzór z tłumaczeniem.. 2017-03-26 14:04:16; Opisz swój typowy weekend po angielsku 2010-10-05 15:31:29; Opisz swój dzień po angielsku kl 4 2012-04-12 18:16:08Opisz swój dzień w czasie present simple .. W przyszłości chciałbym studiować na AWF, być piłkarzem, a później trenerem.. Po południu poszłam do domu.. Następnie robię prace domowe i pomagam rodzicom.. Umiesz opisać swoje wakacje po angielsku?. Jeśli chodzi o angielskie czasy przeszłe to największy problem przysparzać nam będą tu tak zwane czasowniki nieregularne..

Mein Tag - wypracowanie w czasie przeszłym Perfekt.

Jeśli używamy czasownika "to be" - "być" (formy przeszłe to was/were), wtedy szyk zdania wygląda następująco: Podmiot + was/were + reszta zdania np.:Odpowiedź na to pytanie znajdziecie poniżej.. Proszę!. Krótko mówiąc - informujemy, kiedy coś się stało.. 84% Opis dnia w czasie .Zatrzymaliśmy się w hotelu „zielona plaża".. 2015-04-28 18:28:18; Opisz DŁUGO swój poprzedni dzień po niemiecku i polsku 2016-09-29 15:22:08; Opisz mój dzień po .Przydatność 80% Opisz swój jeden dzień po niemiecku i w czasie przeszłym (Perfekt) -tłumaczenie i słownictwo.. tydzień; 0 głosów.. kategoria: Nauka języka niemieckiego / forum: Pomoc językowa - Sprawdzenie.. Pogoda była świetna.. 10 cze 2013.Opisz swój tydzień po angielsku uwzględniając Twój typowy dzień Jak pomagasz w pracach w domu, Co robisz w weekendy .. Następnie myję się oraz ubieram się.. Zrobiłam zadanie domowe.. Opisuje wydarzenia, które dokonały się w określonym czasie w przeszłości.. Gdy wracam do domu najpierw jem obiad.. W szkolę spędzam około 8 godzin.. Po obiedzie mam czas wolny.. Następnie idę pograć sobie w gry komputerowe.Opisz swój jeden dzień po niemiecku i w czasie przeszłym (Perfekt) -tłumaczenie i słownictwo .. 2011-06-02 15:21:51; Opisz dzień jakiegoś sportowca po Niemiecku (10zdań 1 kl. gimnazjum) 2016-03-06 13:53:08; Opisz swój dzień po niemiecku w 20 zdaniach !. Dzień rozpoczynam pobudką o godzinie 7.00.. Gestern habe ich einen ganz normalen Tag gehabt.Opisz swój wielki dzień po Angielsku (w czasie przeszłym) .. Ostatnia data uzupełnienia pytania: 2012-06-01 19:43:32.. Budowa zdania w czasie Past Simple zależy od tego jaki stosujemy czasownik.. Poniżej przedstawiamy przykładowe opisy wakacji po angielsku.. Tematy; Ostatnie wpisy; Ostatnie tematy; Obserwuj; Ignoruj; Temat przeniesiony do archwium..